1.

اثربخشی برنامۀ آموزشی تحول مثبت نوجوانی بر مؤلفه‌های بهزیستی روانشناختی در نوجوانان

دوره 9، شماره 35، مرداد 1398، صفحه 223-239
ناهید حسین آباد؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی

2.

تبیین مبانی روان‌شناختی نظریه غرقگی در عناصر برنامه درسی

دوره 16، شماره 57، مهر 1399، صفحه 265-282
محمد محمودی بورنگ؛ محسن آیتی

3.

مدل‌یابی عوامل اثرگذار بر مدرسه فضیلت مدار با استفاده از رویکرد داده بنیاد

دوره 7، شماره 28، دی 1402، صفحه 160-194
سلیم کاظمی؛ عادل زاهد بابلان؛ مهدی معینی کیا؛ علی خالق خواه؛ مرتضی جاویدپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login