1.

اثر بخشی مصاحبه‌ی انگیزشی گروهی و آموزش تنظیم هیجان برکاهش رفتار قلدری و فرسودگی تحصیلی نوجوانان کاربر شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 15، شماره 51، فروردین 1398، صفحه 95-126
کاوس صفایی نایینی؛ محمد نریمانی؛ رضا کاظمی؛ توکل موسی زاده

2.

ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه تنظیم هیجان تحصیلی

دوره 13، شماره 51، خرداد 1402، صفحه 102-123
فاطمه زاده محمدی؛ علی فتحی آشتیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login