1.

اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 137-158
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

2.

اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال نارسایی‌توجه-بیش‌فعالی (نوع اغلب بی‌توجه)

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 1-126
سمیه رباط میلی؛ احمد برجعلی؛ حمید علیزاده؛ مصطفی نوکنی؛ نورعلی فرخی

3.

ارزیابی عملکرد حافظه کاری و بازداری پاسخ در افراد وابسته به متآمفتامین و افراد عادی

دوره 6، شماره 21، اسفند 1394، صفحه 62-74
کورش اسکندری؛ ایمان‌اله بیگدلی؛ علی محمدرضایی؛ عاطفه فدایی

4.

پیش بینی بازداری پاسخ بر اساس ابعاد خلق و خو در دانش آموزان دختر دارای نافرمانی مقابله‌ای

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 27-44
عباس ابوالقاسمی؛ فاطمه قائمی؛ مسلم عباسی؛ آرش عقیقی؛ حسن محمودیان

5.

مقایسه تأثیر توانبخشی رایانه‌یار و داروی روان محرک در بازداری پاسخ و توجه پایدار کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 3، شماره 11، مهر 1392
سعید اعظمی؛ علیرضا مقدس؛ فرامرز سهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login