1.

بررسی نقش خوش بینی تحصیلی، باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی خودناتوان سازی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 10، شماره 37، فروردین 1399، صفحه 135-159
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان فرد

2.

پیش بینی سازگاری اجتماعی براساس باورهای فراشناختی، ناگویی هیجانی و همدلی در دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ویژه

دوره 11، شماره 42، تیر 1400، صفحه 187-216
سیف اله آقاجانی؛ متینه عبادی؛ ساناز عینی

3.

تأثیر آموزش ادراک زمان شنیداری بر افزایش مهارت حذف واج در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن

دوره 12، شماره 46، تیر 1401، صفحه 173-193
حسن یعقوبی؛ صابر زروان؛ عزت اله احمدی

4.

سازه‌های روانشناسی مثبت‌محور در حوزه اختلال یادگیری ویژه: مطالعه مروری نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1402
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ نیلوفر برومندزاده

5.

طراحی برنامه آموزش فرزندپروری برای والدین دارای کودکان با اختلال ویژه یادگیری (با آسیب خواندن): رویکردی سنتزپژوهانه

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 27-67
زلیخا عابدینی؛ رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر؛ شهروز نعمتی؛ شهرام واحدی

6.

کاربرد آموزش حل مسئله کلامی مبتنی بر طرحواره در اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی: مطالعه مروری نظامند

دوره 9، شماره 35، آذر 1398، صفحه 141-168
شهروز نعمتی؛ کیومرث تقی پور؛ فاطمه علیزاده مارالانی

7.

مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای و یکپارچگی حسی بر علائم نارساخوانی دانش‌آموزان

دوره 13، شماره 49، فروردین 1402، صفحه 146-172
مریم ویسمه؛ مهناز استکی؛ نوید میرزاخانی

8.

نیمرخ شناختی و زبان شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری

دوره 9، شماره 34، تیر 1398، صفحه 1-29
کمال پرهون؛ حمید علیزاده؛ حمید رضا حسن آبادی؛ مهدی دستجردی کاظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login