1.

نقش اقتصاد تجربه گردشگری روستایی بر دلبستگی مکان و نیات رفتاری گردشگران روستایی )مورد مطالعه : مناطق ییلاقی رامسر و چالوس(

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 125-156
مهدی باسخا؛ سید محمود حسینی امیری؛ سالومه روحی نژاد

2.

واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری

دوره 15، ویژه نامه کووید 19، آذر 1399، صفحه 33-58
فاطمه یاوری گهر؛ فرشته منصوری مؤید


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login