1.

Hidden Curriculum Components, Learners’ National Identity, and Self-Efficacy: A Model for Iranian EFL Teachers

دوره 10، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 233-267
Zeinab Sazegar؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh

2.

تبیین ساختاری نقش یادگیری الکترونیکی بر انتقال آموزش به محیط کار در میان کارکنان

دوره 5، شماره 18، دی 1401، صفحه 97-123
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی

3.

تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته

دوره 19، شماره 67، فروردین 1402
سیده خدیجه مرادیان گیزه رود؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی؛ فیروزه غضنفری؛ محمد عباسی

4.

سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران)

دوره 8، شماره 27، تیر 1400، صفحه 177-203
حامد محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login