1.

بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در چارچوب نظریه کنش ارتباطی هابرماس

دوره 13، شماره 52، اسفند 1385، صفحه 57-80
محمد حقیقی؛ کاملیا احتشامی

2.

تأثیر سازوکارهای ارتباطی اینترنت، بر الگوهای تعامل کنشگران فضای سایبر ایران

دوره 19، شماره 56، خرداد 1391، صفحه 73-116
هادی خانیکی؛ محمود بابائی

3.

تحلیل کنش‌های ارتباطی و مدیریت تأثیر در گروه‌های تلگرام

دوره 2، شماره 5، خرداد 1395، صفحه 75-100
سیده زهرا اجاق؛ سید رسول میرزایی موسوی

4.

توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی)

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 46-1
امیر محمد قدسی؛ سید جمال‌ الدین اکبرزاده جهرمی

5.

هابرماس در تلگرام؛ تحلیل حوزۀ عمومی و کنش ارتباطی در مکالمه‌های روزنامه‌نگاران ایرانی در رسانه‌های اجتماعی

دوره 5، شماره 19، آبان 1398، صفحه 1-33
هادی خانیکی؛ حسین کرمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login