1.

Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 87-110
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

2.

Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1401
Masoud Saeedi

3.

The Effect of Task Repetition and Task Recycling on EFL Learners' Oral Performance

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 137-163
Sasan Baleghizadeh؛ Reza Asadi

4.

از تعدیل تا معادل‌یابی

دوره 3، شماره 9، دی 1392، صفحه 85-102
رضا ناظمیان؛ زهره قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login