1.

Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 87-110
Masoud Azizi؛ Majid Nemati

2.

Persian Speakers’ Recognition of English Relative Clauses: The Effects of Enhanced Input vs. Explicit Feedback Types

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 232-211
Nastaran Nosratzadegan؛ Zohreh Seifoori؛ Parviz Maftoon

3.

Pre-emption with or without Pre-task Planning: A Probe into L2 Lexical Diversity

دوره 7، شماره 1، شهریور 2018، صفحه 1-24
Somayeh Hosseinzadeh؛ Karim Shabani؛ Saman Ebadi

4.

Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1401
Masoud Saeedi

5.

The Effect of Task Repetition and Task Recycling on EFL Learners' Oral Performance

دوره 2، شماره 2، اسفند 2013، صفحه 137-163
Sasan Baleghizadeh؛ Reza Asadi

6.

از تعدیل تا معادل‌یابی

دوره 3، شماره 9، دی 1392، صفحه 85-102
رضا ناظمیان؛ زهره قربانی

7.

تاثیر سامانه خودکارسازی اداری بر تصمیم گیری مدیران( مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی)

دوره 2، شماره 7، خرداد 1393، صفحه 1-17
محمد بخت آزمای بناب؛ حسین علی‌اصغرزاده رومیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login