1.

اثرات درآمدی صنعت جهانگردی بر رشد اقتصادی کشورهای اسلامی عضو D8

دوره 6، شماره 15، خرداد 1390، صفحه 179-208
احسان سلیمی سودرجانی؛ داوود محمودی نیا؛ علی زارعی نمین؛ فرشید پور شهابی

2.

ارائه الگوی بازاریابی محتوا مبتنی بر الگوریتم ژنتیک در صنعت گردشگری استان فارس

دوره 15، شماره 52، دی 1399، صفحه 175-208
محمود معارفی؛ هوشنگ اسدالله؛ اسماعیل حسن پور قروقچی

3.

ارزیابی پتانسیل گردشگری لندفرم های انحلالی بر اساس مدل اصلاح شده پرالونگ کوچین( و مدل پرالونگ )مطالعه موردی: سه غار سرآب، سید عیسی و چهل پله در استان چهارمحال و بختیاری

دوره 9، شماره 25، فروردین 1393، صفحه 142-158
هایده آرا؛ شعله شاهوردی قهفرخی؛ پوریا خرازی؛ محمد کیا کیانیان

4.

ارزیابی عملکرد هتل‌های وابسته به شهرداری شیراز در راستای ارتقای صنعت گردشگری

دوره 14، شماره 46، شهریور 1398، صفحه 283-308
مرتضی شفیعی؛ میلاد فخر

5.

الگوی اعتماد در گردشگری الکترونیکی

دوره 10، شماره 30، تیر 1394، صفحه 129-148
مهدی یادگاری؛ شهریار محمدی؛ پیمان یارمحمدی سامانی

6.

دیدگاه عرضه کنندگان خدمات گردشگری به نقش رسانه های اجتماعی در مقصد گردشگری

دوره 4، شماره 16، اسفند 1397، صفحه 235-262
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

7.

شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری

دوره 15، شماره 50، تیر 1399، صفحه 253-276
امیرمحمد کلابی؛ سیمین کریمی راد

8.

شناسایی و تبیین مصادیق سبزشویی در صنعت هتلداری ایران

دوره 18، شماره 61، فروردین 1402، صفحه 35-64
محسن فرهادی نژاد؛ عطیه صابری؛ محمد ابراهیم باقرنژاد حمزه کلائی

9.

شناسایی و طبقه‌بندی عوامل مؤثر در واکنش گردشگران نسبت به محیط‌زیست از طریق فرایند تطبیقی- مقایسه‌ای

دوره 16، شماره 56، دی 1400، صفحه 9-44
سلمان عیوضی نژاد؛ محسن اکبری

10.

طراحی سیستم تصمیم یار برای بخش اسکان صنعت گردشگری

دوره 3، شماره 9، شهریور 1384، صفحه 91-116
مهدی کاظمی؛ علی اکبر نیک نفس؛ مهدیه احمد عمویی

11.

عوامل مؤثر بر رشد صنعت گردشگری ایران

دوره 9، شماره 34، مهر 1388، صفحه 157-172
مهدی تقوی؛ علی قلی‌پور سلیمانی

12.

فرهنگ و گردشگری

دوره 1، شماره 2، آذر 1382، صفحه 21-47
مهدی کروبی

13.

مدل سازی رویکردهای مدیریت تجربه محور در صنعت گردشگری

دوره 16، شماره 56، دی 1400، صفحه 131-171
صغری تقی پور؛ صمد عالی؛ علیرضا بافنده زنده؛ حکیمه نیکی

14.

مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 16، شماره 53، فروردین 1400، صفحه 109-171
محمدعلی شاه حسینی؛ محسن نظری؛ محمد صالح ترکستانی؛ فاطمه قربانی

15.

نقش حقوق مالکیت فکری در حمایت از صنعت گردشگری

دوره 4، شماره 13، دی 1394، صفحه 87-118
مهدی زاهدی؛ عمید محمدی

16.

نگرش گردشگران به نقش رسانه‌های اجتماعی در فرآیند برنامه‌ریزی سفر

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 203-238
مصطفی محمّدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری

17.

نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در دوران پساکرونا؛ شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری

دوره 15، ویژه نامه کووید 19، آذر 1399، صفحه 285-308
امیرمحمد کلابی؛ سیمین کریمی راد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login