1.

اثربخشی بازی با کلمات احساسی بر کاهش نارسایی هیجانی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 24، اسفند 1395، صفحه 205-225
اکرم آبباریکی؛ بیتا شلانی

2.

تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی

دوره 13، شماره 52، دی 1402، صفحه 31-60
مرضیه اسلامیان؛ سید رسول عمادی

3.

تاثیر آموزش حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری

دوره 6، شماره 22، شهریور 1395، صفحه 96-110
علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفروی؛ وجیهه مرادی عجمی

4.

تاثیرآموزش شفقت به‌خود بر امیدواری و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری

دوره 10، شماره 39، مهر 1399، صفحه 157-178
اعظم صالح آبادی؛ علی محمد ناعمی

5.

تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی

دوره 5، شماره 18، تیر 1394، صفحه 27-44
رحیم مرادی؛ حسن ملکی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش شفقت‌خود و درمان هیجان‌مدار در کاهش آسیب‌پذیری روانی- بدنی مادران کودکان با ناتوانی یادگیری

دوره 12، شماره 47، مهر 1401، صفحه 115-149
فرزانه امجدیان؛ اصغر جعفری؛ محمد قمری

7.

مقایسه امیدتحصیلی، سرزندگی‌تحصیلی و درگیری‌تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری و عادی

دوره 8، شماره 31، آذر 1397، صفحه 215-236
یوسف دهقانی؛ صادق حکمتیان؛ مرضیه پاسالاری

8.

مقایسه میزان کنترل توجه و حواس‌پرتی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری

دوره 3، شماره 12، دی 1392، صفحه 183-202
سجاد بشرپور

9.

مقایسه نظریه ذهن و کارکرد اجرایی در دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌یادگیری و عادی

دوره 6، شماره 21، اردیبهشت 1395، صفحه 81-100
نیلوفر میکاییلی؛ معصومه اسمعیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login