1.

The Effect of Brand, Design and Price on Perceived Quality and Re-Intent of Customers to Purchase Sports Brand Shoes

دوره 1، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 117-138
Ali Benesbordi؛ Javad Fesanghari؛ Samaneh Ranjbar؛ Narges Bidkhori

2.

بررسی تاثیر برجستگی برند بر وفاداری برند مقصد گردشگری

دوره 10، شماره 32، اسفند 1394، صفحه 111-129
میثم شیرخدایی؛ سهیل نجات؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محبوبه شاهی

3.

تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند( مطالعه موردی: آژانس‌های مسافرتی شهر تهران)

دوره 13، شماره 41، خرداد 1397، صفحه 57-82
محسن نظری؛ سید ابوالقاسم میرا؛ سعیده اسماعیلی

4.

تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید

دوره 21، شماره 69، دی 1391، صفحه 1-23
میر احمد امیرشاهی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محبوبه ربیعی؛ سمانه پارسا

5.

تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی ادراک‌شده بر تمایل به استفاده از سیستم‌های خدمات الکترونیکی: نقش میانجی رضایت الکترونیکی، تصویر ذهنی برند و ریسک ادراکی

دوره 14، شماره 47، آذر 1398، صفحه 261-287
شهرام خلیل نژاد؛ محمدرضا دانشور دیلمی

6.

تدوین مدل سنجش کیفیت ادراک‌شده از مقصد گردشگری تهران از دیدگاه گردشگران بین‌المللی

دوره 6، شماره 19، اسفند 1400، صفحه 137-164
محمد غفاری؛ سید علیرضا کیایی؛ احمد عباسی؛ مینا خوشرو

7.

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد

دوره 5، شماره 13، آذر 1389، صفحه 113-138
محمد حسین ایمانی خوشخو؛ حمید ایوبی یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login