1.

The Perceptions of Language Learners across Various Proficiency Levels of Teachers’ Code-switching

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 254-233
Abbas Ali Rezaee؛ Sajjad Fathi

2.

بررسی اصول زبانی واژگانی و محتوایی ترجمه‌ی مکتوب

دوره 2، شماره 5، دی 1391، صفحه 204-181
حسن مجیدی؛ مدینه قشلاقی

3.

خطاهای ترجمه در باهم‌آیی‌های قرآنی با تکیه بر دیدگاه‌های نیومارک، بیکر و لارسون

دوره 7، شماره 16، شهریور 1396، صفحه 86-61
محمد امیری فر؛ کبری روشنفکر؛ خلیل پروینی؛ عالیه کرد زعفرانلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login