1.

انگیزه پیشرفت در دانش‌آموزان دارای اختلال نارسایی‌توجه/ بیش فعالی با و بدون مصرف ریتالین و گروه عادی

دوره 4، شماره 16، دی 1393، صفحه 21-36
ندا اکرمی؛ فرنگیس کاظمی؛ حمید علیزاده

2.

بررسی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه‌یار بر مؤلفه‌های حافظة فعال دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 13، شماره 51، مهر 1402، صفحه 25-48
مهدی رسولی؛ سعید رضایی؛ فاطمه نیکخو؛ پرویز شریفی درآمدی

3.

تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار و دارو روان محرک در توانایی برنامه‌ریزی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی

دوره 3، شماره 10، فروردین 1392، صفحه 1-17
سعید اعظمی؛ علیرضا مقدس؛ فاطمه همتی؛ آمنه احمدی

4.

تدوین برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی (بازداری‌پاسخ، به‌روز‌‌رسانی، توجه‌پایدار) و ارزیابی میزان اثربخشی آن برکاهش نشانه‌های کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

دوره 7، شماره 26، شهریور 1396، صفحه 1-25
سید سمیرا مدنی؛ حمید علیزاده؛ نور علی فرخی؛ الهام حکیمی راد

5.

فراتحلیل مطالعات همه‌گیری‏شناسی اختلال نارسایی‌توجه / بیش‌فعالی در دانش‏آموزان دبستانی

دوره 3، شماره 12، تیر 1392، صفحه 179-206
کامران گنجی؛ حمید علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login