1.

آموزش بازداری پاسخ، توانایی برنامه‌ریزی و سرعت پردازش به کودکان مبتلا‌به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی: مقایسه رویکرد توانبخشی‌شناختی-‌حرکتی با دارو‌درمانی

دوره 7، شماره 25، اسفند 1395، صفحه 31-55
سعید اعظمی؛ سیاوش طالع پسند؛ مرتظی نظیفی؛ اسحاق رحیمیان بوگر

2.

رابطه میزان استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با کارکردهای اجرایی در کودکان پیش‌دبستانی

دوره 4، شماره 13، دی 1396، صفحه 75-90
شقایق لطفی زاده؛ حمید علیزاده

3.

مقایسه تأثیر آموزش گفتار شخصی بر کارکرد اجرایی دانش آموزان با نارسایی توجه و عادی

دوره 5، شماره 19، مهر 1394، صفحه 26-40
ملیحه سادات کاظمی؛ شعله امیری؛ مختار ملک پور؛ حسین مولوی

4.

نقش کارکردهای اجرایی و افکار خود آیند منفی در تبیین دشواری در تنظیم هیجان نوجوانان

دوره 7، شماره 26، خرداد 1396، صفحه 83-111
فریده سادات حسینی؛ یاسر امیدوار؛ نرجس عباسی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login