عسگری, محمد. (1398). اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه. , 15(51), 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
محمد عسگری. "اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه". , 15, 51, 1398, 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
عسگری, محمد. (1398). 'اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه', , 15(51), pp. 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190
عسگری, محمد. اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری بر اضطراب امتحان، پیشرفت تحصیلی و عملکرد کنکور داوطبان ورود به دانشگاه. , 1398; 15(51): 175-194. doi: 10.22054/jep.2019.30875.2190


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.