دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,197
تعداد مقالات17,830
تعداد مشاهده مقاله54,810,358
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,678,735
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1397). Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 87-110. doi: 10.22054/ilt.2019.42762.401
Masoud Azizi; Majid Nemati. "Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 1397, 87-110. doi: 10.22054/ilt.2019.42762.401
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. (1397). 'Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 87-110. doi: 10.22054/ilt.2019.42762.401
Azizi, Masoud, Nemati, Majid. Motivating the Unmotivated: Making Teacher Corrective Feedback Work. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(1): 87-110. doi: 10.22054/ilt.2019.42762.401


login