دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,549,499
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,851
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. (1398). نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
زهره دهدشتی شاهرخ; وحید ناصحی فر; وحید خاشعی; میترا دانش‌پرور. "نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 28, 1398, 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. (1398). 'نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), pp. 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 7(28): 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235


login