دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. (1398). نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
زهره دهدشتی شاهرخ; وحید ناصحی فر; وحید خاشعی; میترا دانش‌پرور. "نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 28, 1398, 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. (1398). 'نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), pp. 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235
دهدشتی شاهرخ, زهره, ناصحی فر, وحید, خاشعی, وحید, دانش‌پرور, میترا. نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 7(28): 135-166. doi: 10.22054/ims.2019.10235


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login