سعیدنیا, حمیدرضا. (1398). شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو. , 5(19), 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
حمیدرضا سعیدنیا. "شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو". , 5, 19, 1398, 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
سعیدنیا, حمیدرضا. (1398). 'شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو', , 5(19), pp. 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230
سعیدنیا, حمیدرضا. شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو. , 1398; 5(19): 63-88. doi: 10.22054/jks.2019.43087.1230


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.