دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,550,943
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,557,531
فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. (1395). بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
مرتضی فراهانی; روح الله خدابنده لو. "بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 7, 1395, 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. (1395). 'بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(7), pp. 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(7): 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067


login