فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. (1395). بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور. , 2(7), 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
مرتضی فراهانی; روح الله خدابنده لو. "بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور". , 2, 7, 1395, 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. (1395). 'بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور', , 2(7), pp. 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067
فراهانی, مرتضی, خدابنده لو, روح الله. بررسی تأثیر چندرسانه‌ای آموزشی استانداردشده در چارچوب نظریه شناختی چندرسانه‌ای‌ها بر میزان یادگیری و نگرش به درس ریاضی دانش‌آموزان مراکز آموزش از راه دور. , 1395; 2(7): 59-79. doi: 10.22054/jti.2019.3210.1067


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.