سپهوند, اسفندیار, شهنی ییلاق, منیجه, عالی پور بیرگانی, سیروس, بهروزی, ناصر. (1398). آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز). سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(52), 87-112. doi: 10.22054/jep.2019.27411.2036
اسفندیار سپهوند; منیجه شهنی ییلاق; سیروس عالی پور بیرگانی; ناصر بهروزی. "آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 52, 1398, 87-112. doi: 10.22054/jep.2019.27411.2036
سپهوند, اسفندیار, شهنی ییلاق, منیجه, عالی پور بیرگانی, سیروس, بهروزی, ناصر. (1398). 'آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(52), pp. 87-112. doi: 10.22054/jep.2019.27411.2036
سپهوند, اسفندیار, شهنی ییلاق, منیجه, عالی پور بیرگانی, سیروس, بهروزی, ناصر. آزمودن و مقایسه مدل رابطه عِلّی الگوی ارتباطات خانوادگی (گفت و شنود و همرنگی)، فراشناخت و گرایش به تفکر انتقادی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری باورهای معرفت شناختی (مورد مطالعه: دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی دبیرستان های اهواز). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 15(52): 87-112. doi: 10.22054/jep.2019.27411.2036


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login