دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,947
تعداد مشاهده مقاله55,052,656
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,824,277
قناعتیان جهرمی, فاطمه, ارشم, سعید, یاعلی, رسول. (1398). تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(52), 113-131. doi: 10.22054/jep.2019.30257.2174
فاطمه قناعتیان جهرمی; سعید ارشم; رسول یاعلی. "تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 52, 1398, 113-131. doi: 10.22054/jep.2019.30257.2174
قناعتیان جهرمی, فاطمه, ارشم, سعید, یاعلی, رسول. (1398). 'تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(52), pp. 113-131. doi: 10.22054/jep.2019.30257.2174
قناعتیان جهرمی, فاطمه, ارشم, سعید, یاعلی, رسول. تأثیر نوع بیان آموزشی بر انگیزش درونی و یادگیری حرکتی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 15(52): 113-131. doi: 10.22054/jep.2019.30257.2174


login