زارعی زوارکی, اسماعیل. (1398). طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه. , 9(34), 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
اسماعیل زارعی زوارکی. "طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه". , 9, 34, 1398, 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
زارعی زوارکی, اسماعیل. (1398). 'طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه', , 9(34), pp. 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
زارعی زوارکی, اسماعیل. طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه. , 1398; 9(34): 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.