دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,782,792
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,991,766
زارعی زوارکی, اسماعیل. (1398). طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
اسماعیل زارعی زوارکی. "طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1398, 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
زارعی زوارکی, اسماعیل. (1398). 'طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004
زارعی زوارکی, اسماعیل. طراحی و اعتبار‌یابی مدل یادگیری تلفیقی با تاکید بر فنّاوری‌های دیجیتال برای دانش‌آموزان با نیازهای آموزشی ویژه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(34): 51-78. doi: 10.22054/jpe.2019.43375.2004


login