رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. (1398). مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان. , 9(34), 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
محمدجواد رنجبر; سجاد بشرپور; ناصر صبحی قراملکی; محمد نریمانی. "مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان". , 9, 34, 1398, 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. (1398). 'مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان', , 9(34), pp. 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029
رنجبر, محمدجواد, بشرپور, سجاد, صبحی قراملکی, ناصر, نریمانی, محمد. مقایسه اثربخشی توان‌بخشی شناختی- رایانه‌ای و تمرین‌های عملی عصب‌روان‌شناختی بر بهبود حافظه کاری و توجه پیوسته دانش‌آموزان نارساخوان. , 1398; 9(34): 111-135. doi: 10.22054/jpe.2019.44751.2029


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.