دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. , 9(34), 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
یوسف دهقانی; صادق حکمتیان فرد. "اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی". , 9, 34, 1398, 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. (1398). 'اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', , 9(34), pp. 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. , 1398; 9(34): 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.