دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,789
تعداد مشاهده مقاله54,730,361
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,851
دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. (1398). اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
یوسف دهقانی; صادق حکمتیان فرد. "اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1398, 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. (1398). 'اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961
دهقانی, یوسف, حکمتیان فرد, صادق. اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ در دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(34): 137-158. doi: 10.22054/jpe.2019.40837.1961


login