. (1398). مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. , 8(29), 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
. "مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری". , 8, 29, 1398, 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
. (1398). 'مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری', , 8(29), pp. 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378
. مدل درگیری مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی د ر صنعت بانکداری. , 1398; 8(29): 113-142. doi: 10.22054/ims.2019.10378


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.