ابراهیمی, لیلا, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمدحسین, حسن‌پور, اسماعیل. (1398). مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
لیلا ابراهیمی; وحید رضا میرابی; محمدحسین رنجبر; اسماعیل حسن‌پور. "مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 29, 1398, 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
ابراهیمی, لیلا, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمدحسین, حسن‌پور, اسماعیل. (1398). 'مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(29), pp. 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
ابراهیمی, لیلا, میرابی, وحید رضا, رنجبر, محمدحسین, حسن‌پور, اسماعیل. مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(29): 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login