. (1398). مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک. , 8(29), 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
. "مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک". , 8, 29, 1398, 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
. (1398). 'مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک', , 8(29), pp. 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379
. مدل وفاداری مشتری برای سیستم‌‌‌‌‌‌های توصیه‌‌‌‌‌‌گر در تجارت الکترونیک. , 1398; 8(29): 143-170. doi: 10.22054/ims.2019.10379


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.