دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,096,517
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,844,516
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. (1397). The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Motahar Khodashenas Tavakoly; Gholamreza Kiany; Seyyed Mohammad Reza Hashemi. "The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. (1397). 'The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406


login