دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,547,807
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,120
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. (1397). The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Motahar Khodashenas Tavakoly; Gholamreza Kiany; Seyyed Mohammad Reza Hashemi. "The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 2, 1397, 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. (1397). 'The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(2), pp. 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406
Tavakoly, Motahar, Kiany, Gholamreza, Hashemi, Seyyed Mohammad Reza. The Effects of VAK Learning Style and Input Type on Causative Construction Development by Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 7(2): 61-89. doi: 10.22054/ilt.2019.44501.406


login