دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,639
تعداد مشاهده مقاله53,298,126
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,198,808
عزیزی, سمیه, رسول زاده طباطبایی, کاظم, جان بزرگی, مسعود. (1398). مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) با درمان شناختی-رفتاری (CBT) بر افسردگی دانشجویان با توجه به سطح تحول روانی-معنوی آنها؛ (مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(35), 147-172. doi: 10.22054/jcps.2019.35499.1963
سمیه عزیزی; کاظم رسول زاده طباطبایی; مسعود جان بزرگی. "مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) با درمان شناختی-رفتاری (CBT) بر افسردگی دانشجویان با توجه به سطح تحول روانی-معنوی آنها؛ (مطالعه موردی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 35, 1398, 147-172. doi: 10.22054/jcps.2019.35499.1963
عزیزی, سمیه, رسول زاده طباطبایی, کاظم, جان بزرگی, مسعود. (1398). 'مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) با درمان شناختی-رفتاری (CBT) بر افسردگی دانشجویان با توجه به سطح تحول روانی-معنوی آنها؛ (مطالعه موردی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(35), pp. 147-172. doi: 10.22054/jcps.2019.35499.1963
عزیزی, سمیه, رسول زاده طباطبایی, کاظم, جان بزرگی, مسعود. مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) با درمان شناختی-رفتاری (CBT) بر افسردگی دانشجویان با توجه به سطح تحول روانی-معنوی آنها؛ (مطالعه موردی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 10(35): 147-172. doi: 10.22054/jcps.2019.35499.1963


login