مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. (1398). تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(93), 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
اصغر مشبکی; امیرحسین تقی زاده. "تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 28, 93, 1398, 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. (1398). 'تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(93), pp. 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 28(93): 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login