دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,938
تعداد مشاهده مقاله55,015,310
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,794,890
مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. (1398). تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(93), 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
اصغر مشبکی; امیرحسین تقی زاده. "تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 28, 93, 1398, 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. (1398). 'تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(93), pp. 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420
مشبکی, اصغر, تقی زاده, امیرحسین. تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 28(93): 63-91. doi: 10.22054/jmsd.2019.10420


login