دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,187
تعداد مقالات17,728
تعداد مشاهده مقاله54,549,388
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,556,833
یاوری‌گهر, فاطمه, کراقلی, مرضیه. (1398). تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(46), 47-77. doi: 10.22054/tms.2019.10427
فاطمه یاوری‌گهر; مرضیه کراقلی. "تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 46, 1398, 47-77. doi: 10.22054/tms.2019.10427
یاوری‌گهر, فاطمه, کراقلی, مرضیه. (1398). 'تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(46), pp. 47-77. doi: 10.22054/tms.2019.10427
یاوری‌گهر, فاطمه, کراقلی, مرضیه. تأثیر محرک‌های ارتباط با برند بر وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(46): 47-77. doi: 10.22054/tms.2019.10427


login