پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. (1397). شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش. , 4(15), 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
فاطمه پیریائی; افشین ملکی; مژده زرگر. "شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش". , 4, 15, 1397, 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. (1397). 'شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش', , 4(15), pp. 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469
پیریائی, فاطمه, ملکی, افشین, زرگر, مژده. شناسایی الزامات و موانع استقرار بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد مدرسه بر اساس الگوی سه عاملی شه در مسیر دستیابی به مدل مطلوب بودجه‌ریزی در خرده سیستم‌های آموزش و پرورش. , 1397; 4(15): 6-6. doi: 10.22054/jrlat.2019.44758.1469


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.