محمدیان, محمود, نعمت پور, محمد, قربانی, سعید, سیدی, پیمان. (1398). شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), 65-96. doi: 10.22054/tms.2019.10603
محمود محمدیان; محمد نعمت پور; سعید قربانی; پیمان سیدی. "شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 47, 1398, 65-96. doi: 10.22054/tms.2019.10603
محمدیان, محمود, نعمت پور, محمد, قربانی, سعید, سیدی, پیمان. (1398). 'شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(47), pp. 65-96. doi: 10.22054/tms.2019.10603
محمدیان, محمود, نعمت پور, محمد, قربانی, سعید, سیدی, پیمان. شخصیت برند مقصدگردشگری تهران و اعتماد به مقصد گردشگری: با نقش میانجی همخوانی خودپنداره گردشگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 14(47): 65-96. doi: 10.22054/tms.2019.10603


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login