دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,791
تعداد مشاهده مقاله54,755,091
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,648,524
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(34), 1-21.
آمنه عالی; علی اکبر سیف; پروین کدیور; علی دلاور. "تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 34, 1393, 1-21.
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). 'تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(34), pp. 1-21.
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 10(34): 1-21.


login