دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,149
تعداد مشاهده مقاله55,932,848
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,009,117
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(34), 1-21.
آمنه عالی; علی اکبر سیف; پروین کدیور; علی دلاور. "تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 34, 1393, 1-21.
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. (1393). 'تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(34), pp. 1-21.
عالی, آمنه, سیف, علی اکبر, کدیور, پروین, دلاور, علی. تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 10(34): 1-21.


login