تقی پور, کیومرث, دهقانزاده, حسین, نوروزی, داریوش. (1396). تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل. , 3(10), 17-47. doi: 10.22054/jti.2020.1291.1033
کیومرث تقی پور; حسین دهقانزاده; داریوش نوروزی. "تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل". , 3, 10, 1396, 17-47. doi: 10.22054/jti.2020.1291.1033
تقی پور, کیومرث, دهقانزاده, حسین, نوروزی, داریوش. (1396). 'تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل', , 3(10), pp. 17-47. doi: 10.22054/jti.2020.1291.1033
تقی پور, کیومرث, دهقانزاده, حسین, نوروزی, داریوش. تحلیل و تبیین جایگاه مدل طراحی آموزش واقع‌گرا در میان رویکردهای عمده به طراحی آموزشی و چگونگی کاربرد آن در عمل. , 1396; 3(10): 17-47. doi: 10.22054/jti.2020.1291.1033


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.