مستور, هانیه, نیلی, محمد رضا, مقدسین, مریم. (1396). تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی. , 3(11), 1-16. doi: 10.22054/jti.2020.3214.1068
هانیه مستور; محمد رضا نیلی; مریم مقدسین. "تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی". , 3, 11, 1396, 1-16. doi: 10.22054/jti.2020.3214.1068
مستور, هانیه, نیلی, محمد رضا, مقدسین, مریم. (1396). 'تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی', , 3(11), pp. 1-16. doi: 10.22054/jti.2020.3214.1068
مستور, هانیه, نیلی, محمد رضا, مقدسین, مریم. تاثیر سه روش تدریس آزمایشگاه مجازی، آزمایشگاه واقعی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی. , 1396; 3(11): 1-16. doi: 10.22054/jti.2020.3214.1068


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.