ملکیان, فرامرز, خزایی, مژگان. (1396). نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), 39-57. doi: 10.22054/jti.2020.22323.1213
فرامرز ملکیان; مژگان خزایی. "نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 11, 1396, 39-57. doi: 10.22054/jti.2020.22323.1213
ملکیان, فرامرز, خزایی, مژگان. (1396). 'نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(11), pp. 39-57. doi: 10.22054/jti.2020.22323.1213
ملکیان, فرامرز, خزایی, مژگان. نقش آموزش مبتنی بر نمایش عروسکی بر کاهش مشکل جسمانی,رابطه ای و واکنشی کلامی- پیش‌فعالی کودکان پرخاشگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(11): 39-57. doi: 10.22054/jti.2020.22323.1213


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login