اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1398). الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی. , 15(53), 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
توحید اشرف زاده; علی عیسی زادگان; فرزانه میکائیلی منیع. "الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی". , 15, 53, 1398, 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. (1398). 'الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی', , 15(53), pp. 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538
اشرف زاده, توحید, عیسی زادگان, علی, میکائیلی منیع, فرزانه. الگوی علی روابط بین باورهای معرفت‌شناختی و مهارت‌های مطالعه بر عملکرد تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودکارآمدی تحصیلی. , 1398; 15(53): 51-72. doi: 10.22054/jep.2020.38743.2538


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.