حمیدی زاده, علی, باباشاهی, جبار, کنف چیان, مریم. (1398). تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(94), 137-158. doi: 10.22054/jmsd.2020.18175.2054
علی حمیدی زاده; جبار باباشاهی; مریم کنف چیان. "تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 28, 94, 1398, 137-158. doi: 10.22054/jmsd.2020.18175.2054
حمیدی زاده, علی, باباشاهی, جبار, کنف چیان, مریم. (1398). 'تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 28(94), pp. 137-158. doi: 10.22054/jmsd.2020.18175.2054
حمیدی زاده, علی, باباشاهی, جبار, کنف چیان, مریم. تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 28(94): 137-158. doi: 10.22054/jmsd.2020.18175.2054


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login