ابراهیمی, ابوالقاسم, باقری, مسلم, پاکدلیان, آمنه. (1398). الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. , 14(48), -. doi: 10.22054/tms.2020.31787.1915
ابوالقاسم ابراهیمی; مسلم باقری; آمنه پاکدلیان. "الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری". , 14, 48, 1398, -. doi: 10.22054/tms.2020.31787.1915
ابراهیمی, ابوالقاسم, باقری, مسلم, پاکدلیان, آمنه. (1398). 'الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری', , 14(48), pp. -. doi: 10.22054/tms.2020.31787.1915
ابراهیمی, ابوالقاسم, باقری, مسلم, پاکدلیان, آمنه. الگویی برای شناسایی رابطه بین تبلیغات دهان‌به‌دهان و اعتماد گردشگران با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت هتلداری. , 1398; 14(48): -. doi: 10.22054/tms.2020.31787.1915


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.