دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,946,500
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,360,168
پوشنه, کامبیز, نیکنام, صدف. (1398). اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), 55-70. doi: 10.22054/jpe.2020.27921.1690
کامبیز پوشنه; صدف نیکنام. "اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 36, 1398, 55-70. doi: 10.22054/jpe.2020.27921.1690
پوشنه, کامبیز, نیکنام, صدف. (1398). 'اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(36), pp. 55-70. doi: 10.22054/jpe.2020.27921.1690
پوشنه, کامبیز, نیکنام, صدف. اثربخشی برنامه آموزش حس عدد بر بهبود مهارت‌های عددی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان دیرآموز پایه اول ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 9(36): 55-70. doi: 10.22054/jpe.2020.27921.1690


login