دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,636
تعداد مشاهده مقاله53,231,469
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,177,182
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. (1398). An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Mina Bolghari; Parviz Birjandi; Parviz Maftoon. "An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1398, 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. (1398). 'An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(1): 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375


login