دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,211
تعداد مقالات17,984
تعداد مشاهده مقاله55,237,487
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,908,285
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. (1398). An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Mina Bolghari; Parviz Birjandi; Parviz Maftoon. "An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1398, 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. (1398). 'An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375
Bolghari, Mina, Birjandi, Parviz, Maftoon, Parviz. An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(1): 129-163. doi: 10.22054/ilt.2019.39946.375


login