دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,677,641
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,979,637
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. (1398). The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Moussa Ahmadian; Ehsan Mehri; Rozhin Ghaslani. "The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1398, 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. (1398). 'The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(1): 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352


login