دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,643
تعداد مشاهده مقاله53,461,128
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,255,776
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. (1398). The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Moussa Ahmadian; Ehsan Mehri; Rozhin Ghaslani. "The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 1, 1398, 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. (1398). 'The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(1), pp. 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352
Ahmadian, Moussa, Mehri, Ehsan, Ghaslani, Rozhin. The Effect of Direct, Indirect, and Negotiated Feedback on the Tense/Aspect of EFL Learners in Writing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 8(1): 1-32. doi: 10.22054/ilt.2020.37680.352


login