فتحی ورنوسفادرانی, لیلا, احقر, قدسی. (1395). تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), 53-62. doi: 10.22054/jti.2020.15960.1180
لیلا فتحی ورنوسفادرانی; قدسی احقر. "تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 9, 1395, 53-62. doi: 10.22054/jti.2020.15960.1180
فتحی ورنوسفادرانی, لیلا, احقر, قدسی. (1395). 'تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(9), pp. 53-62. doi: 10.22054/jti.2020.15960.1180
فتحی ورنوسفادرانی, لیلا, احقر, قدسی. تاثیر آموزش فلسفه به روش پژوهش مشارکتی بر کاهش باورهای غیرمنطقی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 3(9): 53-62. doi: 10.22054/jti.2020.15960.1180


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login