دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,938,895
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,359,411
آیباغی اصفهانی, سعید, غفوریان شاگردی, امیر, وحیدی, تقی, دانشمند, بهناز. (1399). تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 119-152. doi: 10.22054/IMS.2020.43899.1537
سعید آیباغی اصفهانی; امیر غفوریان شاگردی; تقی وحیدی; بهناز دانشمند. "تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1399, 119-152. doi: 10.22054/IMS.2020.43899.1537
آیباغی اصفهانی, سعید, غفوریان شاگردی, امیر, وحیدی, تقی, دانشمند, بهناز. (1399). 'تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 119-152. doi: 10.22054/IMS.2020.43899.1537
آیباغی اصفهانی, سعید, غفوریان شاگردی, امیر, وحیدی, تقی, دانشمند, بهناز. تأثیر استراتژی‌های رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانه‌های اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیل کننده ویژگیهای سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(31): 119-152. doi: 10.22054/IMS.2020.43899.1537


login