دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,180
تعداد مقالات17,660
تعداد مشاهده مقاله53,835,358
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,346,305
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. (1399). تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
مرتضی ملکی مین باش رزگاه; داود فیض; هادی مرادی. "تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 31, 1399, 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. (1399). 'تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(31), pp. 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558
ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, فیض, داود, مرادی, هادی. تقویت رفتار فرا نقش مشتریان در محیط کسب و کار دیجیتال از طریق شخصیت و تجربه برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 8(31): 153-184. doi: 10.22054/IMS.2019.44627.1558


login