دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,011
تعداد مشاهده مقاله55,474,825
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,953,816
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
شیوا صفری تکیه; بهرام یوسفی; الهام قاسمی هرسینی. "اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 7, 1398, 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. (1398). 'اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(7), pp. 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004
صفری تکیه, شیوا, یوسفی, بهرام, قاسمی هرسینی, الهام. اندازه گیری ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار پوشاک ورزشی وارداتی کشور. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 3(7): 111-133. doi: 10.22054/qrsm.2019.11004


login