بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. (1399). ترسیم نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). , 15(49), 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
کبری بخشی زاده برج; نسرین جوانشیر گیو. "ترسیم نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)". , 15, 49, 1399, 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. (1399). 'ترسیم نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت)', , 15(49), pp. 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044
بخشی زاده برج, کبری, جوانشیر گیو, نسرین. ترسیم نقشه ذهنی افراد نسبت به برند گردشگری مذهبی مشهد با استفاده از روش استخراج استعاره زالتمن (زیمت). , 1399; 15(49): 1-32. doi: 10.22054/tms.2020.11044


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.