دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,219
تعداد مقالات18,044
تعداد مشاهده مقاله55,714,206
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,984,084
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
علی پورنگ; سید مرتضی غیور باغبانی; مرتضی رجوعی; امید بهبودی. "نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). 'نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052


login