دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,641
تعداد مشاهده مقاله53,424,540
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,245,103
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
علی پورنگ; سید مرتضی غیور باغبانی; مرتضی رجوعی; امید بهبودی. "نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). 'نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052


login