پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد (مطالعه موردی: شهر مشهد مقدس). , 15(49), 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
علی پورنگ; سید مرتضی غیور باغبانی; مرتضی رجوعی; امید بهبودی. "نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد (مطالعه موردی: شهر مشهد مقدس)". , 15, 49, 1399, 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. (1399). 'نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد (مطالعه موردی: شهر مشهد مقدس)', , 15(49), pp. 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052
پورنگ, علی, غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, بهبودی, امید. نقش‌آفرینی معنویت و تجاری‌سازی در شکل‌گیری برند مقاصد گردشگری مذهبی با رویکرد داده‌بنیاد (مطالعه موردی: شهر مشهد مقدس). , 1399; 15(49): 225-254. doi: 10.22054/tms.2020.11052


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.