وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. , 15(49), 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
فهیمه وهاب زاده; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده; هوشنگ تقی زاده. "تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری". , 15, 49, 1399, 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). 'تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری', , 15(49), pp. 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. , 1399; 15(49): 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.