دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,196
تعداد مقالات17,789
تعداد مشاهده مقاله54,730,332
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,633,829
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
فهیمه وهاب زاده; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده; هوشنگ تقی زاده. "تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). 'تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053


login