دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,223
تعداد مقالات18,061
تعداد مشاهده مقاله55,782,608
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,991,738
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
فهیمه وهاب زاده; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده; هوشنگ تقی زاده. "تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 49, 1399, 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1399). 'تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(49), pp. 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053
وهاب زاده, فهیمه, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. تأثیر مدل های رابطه ای بر ارزش مشارکت مشتری: شواهدی از صنعت هلتداری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 15(49): 255-291. doi: 10.22054/tms.2020.11053


login